Clauze spălătorie
1. Curățarea hainelor se efectueaza atent, in functie de indicatiile inscrise pe etichetele acestora. In cazul in care acestea lipsesc, firma este absolvita de orice raspundere, curatarea obiectelor facandu-se pe raspunderea clientului. Nu este obilgatorie mentionarea pe bonul de comanda a faptului ca, obiectul nu prezinta eticheta de intretinere.
2. Daca clientul solicita curatarea hainelor intr-un mod contrar indicatiilor de pe eticheta sau opiniei specialistului firmei, curatarea se face pe riscul sau, pe semnatura sa pe bonul de comanda chitanta.
3. In cazul in care articolul este curatat conform indicatiilor etichetei firmei producatoare si se deterioreaza, firma nu raspunde pentru daunele cauzate de indicatiile sau simbolurile eronate exprimate pe eticheta.
4. In anumite cazuri, primirea hainelor se face numai cu acordul specialistului firmei si pe raspunderea clientului. Unitatea nu raspunde de eventualele deteriorari sau modificari de dimensiuni din cauza unor vicii ascunse ale materialului (ex: defectiuni provenite din insuficienta rezistentei tesaturii si a cusaturii, din insuficienta rezistenta a colorantilor etc), sau daca acesta este de proasta calitate.
5.Exista posibilitatea ca, articolele cu captuseli intarite, gulere, mansete, buzunare si alte forme murdare si/sau tocite sa nu poata fi curatate foarte bine. Firma nu raspunde in cazul in care acestea isi pastreaza un aspect murdar dupa predetasare si curatare /spalare.
6. Articolele din piele naturala si blana naturala sau cele care contin componente din aceste materiale se vor curate NUMAI pe raspunderea clientului, aceste articole putand prezenta in urma curatarii urmatoarele: decolorari accentuate si neuniforme, aparitia petelor de grasime, rupture, etc.
7. Firma nu isi asuma raspunderea pentru petele dificile ce nu ies in urma unor procese repetate de detasare si curatare sau pentru deteriorarea materialului in urma acestora.
8. Firma nu isi asuma riscul pentru articolele deteriorate aduse la curatat.
9. Firma poate refuza primirea articolelor in cazul in care aspectul acestora denota prezenta factorilor de infectie sau au un aspect respingator.
10. Firma nu raspunde de pierderea sau deteriorarea nasturilor, fermoarelor, cataramelor si a altor accesorii. 11. In ceea ce priveste uzura, ambele parti recunosc o uzura de 30% pentru orice articol predat.
12. Firma nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor in termen, datorita unor cauze de forta majora sau din cauza utilitatilor furnizate de catre terti ( lipsa energie electrica, lipsa presiune apa etc.).
13. Restituirea articolelor curatate se face numai in urma prezentarii bonului de comanda chitanta in original. In cazul pierderii bonului articolul va fi eliberat in baza buletinului/carte de identitate ( cu acordul clientului ) si a procesului verbal de predare - primire.
14. Eventualele obiectiuni trebuie facute in momentul ridicarii articolelor, reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
15. In cazul in care clientul nu va ridica articolele aduse spre curatare/spalare in termen de 30 zile se considera abandon. Dupa aceasta data se percepe o taxa de 2,5% din valoarea prestatiei.
16. In cazul deteriorarii grave a articolelor din cauza firmei sau in cazul furtului prin efractie din unitate constatat de organele de politie, firma va oferi despagubiri reprezentand maxim 70% din valoarea de piata a articolului, in termen de maxim 30 zile de la constatare. In cazul in care cererile de despagubire depasesc suma de 500 ron, clientul va trebui sa prezinte documentul prin care articolul a fost achizitionat ( factura fiscala, bon de casa, etc. ).
17. Preturile vor fi percepute conform listei de preturi afisata pe site precum si in cadrul unitatii sau conform ofertei speciale. Daca din lista de preturi lipseste denumirea unui articol, pretul se va stabili prin compararea cu pretul acelor articole care au forma, croiala asemanatoare sau in functie de calitatea de munca depusa. Semnarea de catre clint a bonului de comanda, chitanta indicand acceptul clientului pentru planul tarifar aplicat.
Simbolurile folosite la marcarea caracteristicilor :
S - material sintetic sau amestec cu fibre sintetice;
U - obiect uzat sau rupt, ciupit;
FG - prestatie fara garantie;
P - material patat;
R - retur.
Aceste clauze reprezinta un contract intre client si unitate, fiind de comun acceptat de catre ambele parti, in momentul semnari bonului de comanda chitanta al unitatii.